31.12 to czas podsumowań i wyznaczania nowych wyzwań. Ostatni post dodawany był tu jeszcze w 2018 roku. Dawno, prawda? Szkoda zaprzepaścić to, co kiedyś było dla mnie inspirujce i pasjonujące, więc... 

Reaktywacja bloga czas start! 

Co na koniec roku? Skuszę się na trend instagramowy, który promuje fotografię mobilną, a ja jestem nim zafascynowana ☺

Smacznego! 

W styczniu ktoś mi przypomniał, że też lubię. 




KOŃCA zimy wypatrywałam w skarbach lata. 




Kwiecień powitał nas tak... 




Ale niedługo po tym załamaniu można było pałaszować truskawki. 




Maj, czerwiec w pięknym rozkwicie. 






Wspieranie Fundacji Felineus zawsze obfituje w spotkaniu fascynujących historii. 





Ostatnie w sezonie promienie bieszczadzkiego słońca o poranku. 


Ciepło. 






Jesień powitała mnie nieskończonością miłością. 







Zima. Byle do wiosny, bo już tęskno. 






C. D. N. L




Brak komentarzy