Zostałam nominowana do odpowiedzi na wyznaczone mi pytania. Zastanawiając się chwilkę, lekko i zwinnie postaram się usatysfakcjonować mojego 'nominator'(czuję się prawie jakbym wywiadu udzielała).
Pytania przygotowała http://zapipidopustkowie.blogspot.com/
Oto lista pytań wraz z odpowiedziami:
1. Jakie jest Twoje marzenie?
To mój sekret. Aczkolwiek rąbka tajemnicy mogę ujawnić, że powoli je realizuję - a przynajmniej mocno się staram.
2. Co zrobiłeś w ostatnim miesiącu, by przybliżyć się do jego osiągnięcia?
Patrz punkt nr. 1.
3. Jak oceniasz stan polskiej blogosfery?
Ciężko mi odpowiedzieć, nie jestem ekspertem w tej dziedzinie. Ale chyba źle nie jest, prawda?
4. Fragment polskiej piosenki, który bliski jest Twemu sercu.
Hmm. "Czy pamiętasz, jak ze mną tańczyłeś walca,
Panną, madonną, legendą tych lat?
Czy pamiętasz, jak ruszył świat do tańca,
Świat, co w ramiona ci wpadł?
Wylękniony bluźnierca,
Dotulałeś do serca
W utajeniu kwitnące te dwie,
Unoszone gorąco,
Unisono dyszące,
Jak ja cała, w domysłach i mgle.."
5. Jaką gałąź sztuki darzysz największą sympatią?
Fotografia oczywiście, szeroko pojęta.
6. Czego ostatnio życie Cię nauczyło?
Pokory.
7. Gdybyś wygrał 50 000 PLN, co byś z nimi zrobił?
A dlaczego nie miliona np?:D Rozdałabym potrzebującym, a kawałek zostawiła sobie.
8. Jakie jest Twoje ulubione miejsce?
Są takie miejsca, w których czuje ogrom miłości i bezpieczeństwo.
9. Czym są dla Ciebie podróże?
Relaksem, małą pasją.
10. Czy wybaczyłeś wszystkim, którzy Ci zawinili?
Tak.
11. Jak traktujesz Polskę?
Pozostawiam to bez większego komentarza, aczkolwiek, jak jestem poza nią, to tęsknię.


***

Brak komentarzy